Cumartesi, Ağustos 14, 2010

b.s.y.d.h.o.g.y.*

Yeni evimizin görüş alanı süper. Kaptan dedemin Rus malı dürbünüyle yıldızlara bakınıp duruyorum. Komşular üstlerine alınmasın diye pencerenin altına saklanıyorum ama bence bu durum daha çok şüphe çekiyor olabilir.

Konformizmin cazibesi sağ olsun. İnsanın içindeki yurtdışına çıkayımdan, evimi taşıyayıma kadar tüm enerji gerektiren istekleri çekip alıyor. Rahatım yerinde, hiç bir şey değişmese şikayet etmem herhalde. Hani Cenk Taner diyor ya: İş sahibi olursun / bir sevgili bulursun / ana haber, sana yeter / günün birinde.. 

Kitaplar arasında Yıldızlar Korsanı diye bir Mark Twain buldum. Konusu öyle acaip ki nasıl daha önce farketmemişim ya da millet Mark Twain deyince neden bu kitaptan konu açılmıyor diye merak ettim. Belki de çok kötüdür. Okuyayım da göreyim.


*: ben sana yapma demiyorum hobi olarak gene yap





 

Hiç yorum yok: